Monday, 30 May 2011

aku benci kau la playboy!

Nak tawu apehal aku wat tajuk camtu?
sebab hari ni tetibe mamat gile uh carik aku blek.
bodoh gile la kau SYAFIE! kau playboy.
bodoh arr aku na maafkan kau!
kau lupe ape kau da buad kt aku dulu?
kau kantoi ngn aku dlm FB,ade awek laen.
kau crik aku blek ni sbb minah pujaan kau uh dah tinggalkan
kau kan ? padan muka kau la weyh!

aku benci tengok muke kau laa.
aku dah ade ZUL FAZRUL!
aku tanak owg laen dah!
kau blah arrr,tayah na tunjuk muke hanjing kau uh kat aku.
cam shitt je! kau layan aku teruk!
pkey senang aku na maafkan kau?
TALK TO THE HAND !
lu blah dri hidup wa la!

No comments:

Post a Comment