Tuesday, 6 September 2011

Selamat tinggal sayang ;')



Dengan hati yang berat,aku betul2 kena lepaskan kau jugak.Maaf,gambar kau kt sini pun aku tepaksa buang ,biar aku takan ingat kat kau lagy. Ya Allah,aku mesti kena lupakan dye.
Sebab dye takan jadi milik aku lagy.Dye dah sah jadi milik orang lain.Even kita dah tade pape,nape aku sebak bila dapat tawu sume ni. susah sangat ,susah aku nak benti nanges.

Z, aku doakan kau bahagia bersama dye.Kau jadi lah suami yang baek.Aku cuma bule ucapkan tahniah utk kau.Mungkin kte mmg tade jodoh lagy.Gambar2 kau,aku buang.Kenangan antara aku dengan kau cukup sampai sini.Aku dah ta sanggup na ingat sume benda nieyh.

Ya Allah,kuatkan lah aku utk lupakan sume kenangan antara aku dan dye.

No comments:

Post a Comment