Monday, 7 November 2011

Allah lebih sayangkan mereka - AlFatihah


Assalamualaikum, entry ni khas untuk sahabat aku, Afzan Maliki. Salam Takziah untuk Afzan yang telah kehilangan ayah, kakak serta adik yang terlibat dalam kemalangan.
Seriously aku tumpang sedih bile dgr berita ni lagi2 pada malam raya haji.

Ya Allah, tabahkan lah hati sahabatku untuk menghadapi musibah yang melanda pada keluarga beliau.Alhamdulillah dye cume cedera ringan sahaja, tapi ibu serta adek cedera parah. Aku doakan semoga ibu dan adek kau cepat sembuh.Jenazah ayah, kakak dan adik dibawa pulang ke kampung - terengganu.

Actually aku baru je jumpa dye jumaat lepas itupun masa nak ambil sijil spm.
Untuk Afzan, aku dengan kawan2 yang lain always support kau. Aku harap kau banyakkan bersabar dalam menghadapi ujian hidup. Kau masih ada the member of Ex-5PA. Allah lebih sayangkan mereka.Semoga Allah tempatkn mereka dengan orang2 yang beriman. Al Fatihah

No comments:

Post a Comment