Saturday, 7 January 2012

Teringin juga nak rasa apa itu bahagia ;')

ASSALAMUALAIKUM
7 / 1 / 2012

Apa itu bahagia ? Aku nak juga tahu. Rasa bahagia? memang pernah, tapi bukan selalu.
Ada masa kita rasa macam dunia ni happy sangat, tapi kadang kadang rasa macam kita takda pape. Maybe itu yang aku rasa sekarang. Hanya tuhan tahu apa yang aku rasa.Setiap manusia ada tahap kesabaran masing2.Sama macam aku. Aku rasa nak menangis sekarang pun macam tak guna. Bukan saya dapat pape pun kan awak ;)

Awak sehat ke kat sana ? Awak dah makan ? Awak baik baik je kan ? Hurm saya tawu kita dah jarang berhubung. Tapi saya harap sangat awak jangan lupa saya yea ;) Awak tahu saya sayang awak kan ? Masing2 dah besar dan matang. Saya bukan budak2 nak paksa2 awak lagi. Tapi saya harap awak pun macam tuh jugak. Tolong jaga diri awak baik2. Kita jauh bukan boleh jumpa selalu. Awak baik, saya baik. Awak sakit, saya sedih. Awak tahu kan saya sayang awak macam mana ?

Untuk awak, jangan sia siakan saya. Saya akan jaga hati awak sama macam awak jaga hati saya sayang. I love you sayang <3


No comments:

Post a Comment